Вы здесь
Главная > Новости > «Вдарені тапками» сумчани готуються протестувати

«Вдарені тапками» сумчани готуються протестувати

Жителі Сум відмовляються визнавати логотип, який став переможцем творчого конкурсу.

На сесії Сумської міської ради 30 листопада депутати, хай не з першої спроби, але 24-ма голосами таки ухвалили рішення «Про затвердження результатів відкритого творчого конкурсу на визначення логотипу міста Суми і логотип міста Суми».

Переможцем було визнано роботу представника Івано-Франківська Владислава МИХАЙЛІВА «Місто, як квітка». Тепер Департамент комунікацій та інформаційної політики міськради має до 15 грудня розробити «Положення про використання логотипу міста».

На муніципальному порталі логотип називають «пелюстко-сумкою». І пояснюють сумчанам, що «форма квітки в основі логотипу символізує життя, красу, добробут, процвітання».

Але – чи то сумчани не хочуть процвітати, чи мають проблеми з художнім смаком, аби оцінити шедевр, що презентуватиме місто у світі, — як би там не було, не познущався над «квіткою» лише лінивий.

«Кімнатні тапки», «лапті» — ось як здебільшого називають «квітку» містяни. Та якби ж тільки вони!

«Я ніколи не був у Сумах. І нічого про це місто не знав. А тепер знаю. Це дуже незвичайне місто. Там живуть люди з трьома ногами, які ходять у фіолетових домашніх капцях. І кожна нога меншого розміру, ніж інша», — написав на своїй сторінці у facebook відомий вітчизняний політичний експерт Сергій ГАЙДАЙ.

Між тим, небайдужі сумчани не збираються миритися із тим, що їм нав’язали подібний логотип. До речі, на сайті міськради за нього проголосувало всього лише 138 містян.

Тож нині готується петиція, яка буде зареєстрована в єдиній системі місцевих петицій, з вимогою скасувати результати конкурсу – про це повідомив громадський активіст Єгор ГУБЕНКО. Якщо вона отримає підтримку у кількості мінімум 250 голосів, буде направлена на розгляд міської ради.

Нагадаємо, творчий конкурс на визначення логотипа Сум стартував улітку цього року. Всього надійшло 44 роботи. І з них оргкомітет, до складу якого увійшли фахівці рекламної галузі, художники та представники всіх фракцій міськради, обрали п’ять варіантів, чотири з яких – від сумчан.

За підсумками онлайн-голосування, однакову кількість голосів набрали роботи Владислава МИХАЙЛІВА та Дмитра РАСТВОРЦЕВА («Шалена сумка»). Їм запропонували поділити виграш (кожному по 7500 гривень) та передати всі права міській раді.

Дмитро Растворцев від такого варіанту відмовився, відтак переможцем став Михайлів. До речі, багато сумчан, серед яких і автор цих рядків, вважають, що гідної роботи на конкурсі, а відтак, і вибору просто не було. І доречний варіант у цій ситуації – оголосити новий конкурс та провести його з урахуванням помилок попереднього.

comments powered by HyperComments
Top