Вы здесь
Главная > Блоги > Пограбували на гривню – отримали мільйон!

Пограбували на гривню – отримали мільйон!

Чи можете Ви в нашій країні взяти на місяць мільйон гривень без відсотків? Дивне питання, чи не так? Жодний банк цього не зробить. Тож, якщо фінансова установа не дасть, це значить, що…потрібно  обманути свого клієнта, скажімо,  представнику надання сервісних послуг, от хоча б на 2 грн 90 копійок…Наче й небагато. А якщо клієнтів 350 000…ого! 1 015 000 грн!

Іван Петрович живе в приватному будинку на Лебединщині . Він і розповів мені ситуацію, яка відбувається з ним протягом 3 місяців поспіль. Інтернетом чоловік користується через провайдер «Інтертелеком» упродовж трьох років. Швидкість інтернету дуже маленька , хоча й не з вини провайдера. Справа в тім, що будинок знаходиться в низині і навіть через антену швидкість інтернету максимум 120 Кбит/с. Оплата за послугу за договором – щомісяця 65 грн. Для того, щоб 1 числа наступного місяця послуга включалась, гроші на рахунок клієнт має покласти завчасно (Іван Петрович сумлінно виконував цю умову). До 1 числа гроші «висять» як «сальдо», а 1-го автоматично списуються  з рахунку і послуга вмикається. Так було 2 роки поспіль. Але ось останніх 3 місяці спостерігається інша картина: гроші «висвічуються», як «сальдо» до 1 числа, але весь «фокус» в тому, що 1 числа послуга не вмикається! На рахунку замість 65 грн на 2, 9 меньше тож треба внести ці 2 грн і 90 копійок, щоб послугу все ж-таки підключили. Але 2, 9 докласти неможливо: або 5 грн (меньше не можна) або через термінал – потрібно покласти 6 грн (3 грн комісія). Але що робити? Доплачує наш Іван Петрович ці «нещасні» 2 гривні 90 копійок… Алілуя — послуга нарешті підключилась. Що ми маємо: Іван Петрович витратив на усі ці дзвінки-пояснення-нервування і, зрештою, похід у магазин до терміналу – півдня. На важливі повідомлення у соцмережах і електронній пошті  не відповів, настрій зіпсовано…А що на рахунку: залишок від останнього переказу на суму від 0, 46 до 3,6 грн. Ці гроші не будуть затребувані клієнтом протягом місяця. Забрати їх – неможливо, перевести куди-небуть – також. Бери та користуйся протягом місяця – БЕЗВІДСОТКОВО! Продумана схема, нічого не скажеш. Але куди зникли 1 числа ці 2, 9 грн?..

Скажімо, послуга Megogo  — підписка «Легка» на день коштує 1, 3 грн. Запитую Івана Петровича, чи замовляв він цю послугу і що це взагалі таке? Ні! Іван Петрович відповідає, що навіть в особистому кабінеті АССА цієї загадкової послуги немає в меню! Як виявилось – вона полягає в тому, що Іван Петрович може зайти в кінотеатр Megogo ( підрозділ «Інтертелекому») і дивитись фільми. Чоловік дивиться на мене і стомлено посміхається:

Чи міг він замовити цю послугу? Ні! По-перше її немає в меню, по друге при швидкості 120 Кбіт/с він би просто не зміг дивитися фільм, навіть, якщо б дуже захотів!!!

Резюме:

Отже, що  в результаті отримує «Інтертелеком»:

  1. Проплачена послуга Megogo – підписка «Легка» на день, якою скористатися неможливо;
  2. Залишок на рахунку клієнта, котрим можна користуватися цілий місяць.

Увага, питання: Чи буде клієнт подавати позов до суду, щоб захистити свої порушені права на 1, 3грн(або 2, 9грн)? Ні…

Ось і виходить: «пограбували на гривню – отримали мільйон». Тут навіть вираз «пограбували» має пікантні відтінки – швидше за все «примусили мати «гривневий» залишок і використали його протягом місяця. Тут уже «пахне» обтяжуючими обставинами…

Чи будемо ми дозволяти грабувати себе й далі? Вирішувати кожному. Але «закривати очі» на це більше не можна.

comments powered by HyperComments
Ольга Бєляєва
Ольга Бєляєва

Журналіст, юрист, літератор, громадський діяч. Засновник громадської ініціативи «Адвокати Життя» та голова молодіжного осередку ГО «Союз Українок».

Top